22. heinäkuuta 2015

Black skirt and Tokyo Ghoul

Hameita tulee aina vain lisää! Kohta vaatekaapistani loppuu tila, mutta en halua heittää mitään poiskaan. Täytyy siis hankkia isompi vaatekaappi. Problem solved! Mutta mihinkäs se vaatekaappi sitten laitetaan? Ehkä minun täytyy vain karsia pois joitain vaatteita ja/tai tehdä niitä vähemmän. Surullista...

Mutta siis. Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että pitäisi tehdä perus musta hame Clémence-hameen kaavoilla, ja nyt sain aikaiseksi tehdä sen. Tämä on kaikessa yksinkertaisuudessaan minun suosikkini kaikista tekemistäni hameista. Lisäksi tämä hame onnistui tosi hyvin myös kokonsa puolesta. 


Vaikka en yleensä katso animea, viime viikon aikana päädyin katsomaan Tokyo Ghoulin ensimmäisen ja toisen kauden. Täytyy todeta, että sarja oli sen verran hyvä, että odotan mielenkiinnolla tuleeko siitä myös kolmas kausi. Pidin Tokyo Ghoulin aiheesta ja muutamat hahmot olivat tosi paljon minun mieleeni. Ehkä hieman creepy mutta samalla söpö ghoulintappaja, Juzo, päätyi yhdeksi suosikeistani. Se ei toisaalta ole mikään yllätys, koska yleensä kaikki creepyt hahmot ovat lemppareitani. Ja söpöys on tietysti plussaa.




Minulla on ilmeisesti nyt menossa jokin Nocturnal Bloodlust/Mejibray -kausi, koska haluan lähes koko ajan kuunnella niitä, ja lisäksi olen vihdoin tekemässä seuraavaa Mejibray-apinaa. Sitä odotellessa voi kuitenkin kuunnella Nocturnal Bloodlustia! Tykästyin tähän kappaleeseen heti ensimmäisellä kuuntelukerralla ja se on edelleen yksi suosikeistani.

Nocturnal Bloodlust - Genesis


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti